Al contingut

Kio estis la plej bona libro ke vi legis en 2010?

de omid17, 21 de gener de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 36
  • Visualitzacions: 77883

Ĉu vi uzas -uj- por landnomoj?

de zan, 21 de gener de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 71
  • Visualitzacions: 162606

Aŭtonoma planeda plansetlejo

de PPark, 25 de gener de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 9
  • Visualitzacions: 36347

Projekto "Pova Devigo"

de Arcktick, 4 de març de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 33918

Fermo de la kataluna televido en Valencilando

de sev, 22 de febrer de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 28745

Kiel ni nomiĝu la vesperon de 31an decembro?

de Miland, 31 de desembre de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 29
  • Visualitzacions: 64157

Ĉu muzikon kaj apartena lirikon estas unu samformo?

de qwertz, 19 de febrer de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 30767

Kio estis la plej bona libro ke vi legis en esperanto ?

de sev, 19 de febrer de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 32058

Jules Verne kaj Esperanto

de Altebrilas, 8 de febrer de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 9
  • Visualitzacions: 38189

Ĉu la Eŭropa Unio mortu, aŭ ne?

de Wilhelm, 20 de desembre de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 54
  • Visualitzacions: 117748
Tornar a dalt