לתוכן העניינים

Kio estis la plej bona libro ke vi legis en 2010?

של omid17, 21 בינואר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 36
  • להציג 77918

הודעה אחרונה

Ĉu vi uzas -uj- por landnomoj?

של zan, 21 בינואר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 71
  • להציג 162646

הודעה אחרונה

Aŭtonoma planeda plansetlejo

של PPark, 25 בינואר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 9
  • להציג 36378

הודעה אחרונה

Projekto "Pova Devigo"

של Arcktick, 4 במרץ 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 3
  • להציג 33949

הודעה אחרונה

Fermo de la kataluna televido en Valencilando

של sev, 22 בפברואר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 5
  • להציג 28776

Kiel ni nomiĝu la vesperon de 31an decembro?

של Miland, 31 בדצמבר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 29
  • להציג 64190

Ĉu muzikon kaj apartena lirikon estas unu samformo?

של qwertz, 19 בפברואר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 4
  • להציג 30837

Kio estis la plej bona libro ke vi legis en esperanto ?

של sev, 19 בפברואר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 4
  • להציג 32087

Jules Verne kaj Esperanto

של Altebrilas, 8 בפברואר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 9
  • להציג 38223

הודעה אחרונה

Ĉu la Eŭropa Unio mortu, aŭ ne?

של Wilhelm, 20 בדצמבר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 54
  • להציג 117813
לראש הדף