- پستها: 1
- نمایشها: 41611
آخرین ارسال
- پستها: 3
- نمایشها: 45336
آخرین ارسال
- پستها: 10
- نمایشها: 48540
آخرین ارسال
- پستها: 4
- نمایشها: 44194
آخرین ارسال
- پستها: 2
- نمایشها: 42557
آخرین ارسال
- پستها: 8
- نمایشها: 45819
آخرین ارسال
- پستها: 3
- نمایشها: 52073
آخرین ارسال
Infanistinoj bezonataj pagendaj de la socio por stresataj familioj (profesie laborantaj)
از Verdano, 6 فوریهٔ 2008
زبان: Esperanto
- پستها: 5
- نمایشها: 48514
آخرین ارسال
Noam Chomsky pensas ke la lingvo Esperanto ne estas... lingvo!
از patbam, 13 مارس 2007
زبان: Esperanto
- پستها: 36
- نمایشها: 122178
آخرین ارسال