Ĉu en la frazoj "Marko batas Julia. Jam Julia ne kantas, sed ploras.", la uzado de "jam" korektas?
از xu_codes, 15 سپتامبر 2022
زبان: Esperanto
- پستها: 3
- نمایشها: 9072
آخرین ارسال
- پستها: 6
- نمایشها: 9657
آخرین ارسال
- پستها: 3
- نمایشها: 10352
آخرین ارسال
- پستها: 3
- نمایشها: 8544
آخرین ارسال
- پستها: 9
- نمایشها: 8550
آخرین ارسال
- پستها: 3
- نمایشها: 8898
آخرین ارسال
"Egoisto: persono kiu ne intencas mian bonon", kiel diri en Eo?
از amigueo, 22 اوت 2022
زبان: Esperanto
- پستها: 10
- نمایشها: 9537
آخرین ارسال