Til indholdet

Aspekto de ŝatis/ŝatas

af marcuscf, 24. apr. 2012

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 11
  • Visninger: 31604

Sidste meddelelse

Labori estas facile aŭ Labori estas facila

af ora knabo, 26. apr. 2012

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 11
  • Visninger: 30122

Mi petas etan kontrolon de mia teksteto. ♪

af Ilmen, 24. apr. 2012

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 6
  • Visninger: 25929

Sidste meddelelse

Doganstaplo?

af Haratta, 25. apr. 2012

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 2
  • Visninger: 24821

Sidste meddelelse

Kongo – Kongolo?

af cellus, 24. apr. 2012

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 2
  • Visninger: 24047

Sidste meddelelse

Kiel oni diras 'batman' Esperante?

af korona, 19. apr. 2012

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 17
  • Visninger: 32112

Venis malpli multe (...) ol mi antaŭsupozis

af Ilmen, 21. apr. 2012

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 11
  • Visninger: 31431

Vortklarigilo.

af Interretano, 21. apr. 2012

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 2
  • Visninger: 24467

Sidste meddelelse

Board, Forumparto, Rubriko?

af Chainy, 19. apr. 2012

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 6
  • Visninger: 24675

Sidste meddelelse

Mi rezonis, ke ..

af sudanglo, 19. apr. 2012

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 4
  • Visninger: 25459

Sidste meddelelse

Tilbage til start