Al contingut

Malĉu kaj malse

de hebda999, 2 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 11
  • Visualitzacions: 30252

Darrer missatge

Kial ni devas diri "intelligence" en la kunteksto de la spionado?

de Xuko, 28 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 23848

Kiel oni diras "hangout" in Esperanto?

de pauxleto, 22 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 9
  • Visualitzacions: 26038

"El kio" kiel samvaloraĵo de la frazligilo "do"?

de Ilmen, 28 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 21521

Vidilo kaj Vidanto

de sudanglo, 25 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 12
  • Visualitzacions: 31892

Nekonata vorto

de Juippi, 26 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 24038

Darrer missatge

Je via sano! aŭ Por via sano

de cellus, 24 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 9
  • Visualitzacions: 31694

Ĉu "iom" kaj "tiom" vere povas agi kiel adverbo?

de Ilmen, 23 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 24660

La problemo de la deviga gramatika nombro

de Ilmen, 11 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 14
  • Visualitzacions: 29925

Reta etimologia vortaro?

de HaleBopp, 21 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 27068
Tornar a dalt