לתוכן העניינים

Malĉu kaj malse

של hebda999, 2 בפברואר 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 11
  • להציג 30255

הודעה אחרונה

Kial ni devas diri "intelligence" en la kunteksto de la spionado?

של Xuko, 28 בינואר 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 7
  • להציג 23852

Kiel oni diras "hangout" in Esperanto?

של pauxleto, 22 בינואר 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 9
  • להציג 26065

"El kio" kiel samvaloraĵo de la frazligilo "do"?

של Ilmen, 28 בינואר 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 3
  • להציג 21524

Vidilo kaj Vidanto

של sudanglo, 25 בינואר 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 12
  • להציג 31895

הודעה אחרונה

Nekonata vorto

של Juippi, 26 בינואר 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 3
  • להציג 24039

הודעה אחרונה

Je via sano! aŭ Por via sano

של cellus, 24 בינואר 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 9
  • להציג 31694

הודעה אחרונה

Ĉu "iom" kaj "tiom" vere povas agi kiel adverbo?

של Ilmen, 23 בינואר 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 7
  • להציג 24696

La problemo de la deviga gramatika nombro

של Ilmen, 11 בינואר 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 14
  • להציג 29931

Reta etimologia vortaro?

של HaleBopp, 21 בינואר 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 6
  • להציג 27068

הודעה אחרונה

לראש הדף