Kial ni devas diri "intelligence" en la kunteksto de la spionado?
של Xuko, 28 בינואר 2012
שפה: Esperanto
- הודעות: 7
- להציג 23852
הודעה אחרונה
- הודעות: 9
- להציג 26065
הודעה אחרונה
- הודעות: 3
- להציג 21524
הודעה אחרונה
- הודעות: 9
- להציג 31694
הודעה אחרונה
- הודעות: 7
- להציג 24696
הודעה אחרונה
- הודעות: 14
- להציג 29931
הודעה אחרונה
- הודעות: 6
- להציג 27068
הודעה אחרונה