Kial ni devas diri "intelligence" en la kunteksto de la spionado?
של Xuko, 28 בינואר 2012
שפה: Esperanto
- הודעות: 7
- להציג 23845
הודעה אחרונה
- הודעות: 9
- להציג 26029
הודעה אחרונה
- הודעות: 3
- להציג 21520
הודעה אחרונה
- הודעות: 9
- להציג 31693
הודעה אחרונה
- הודעות: 7
- להציג 24643
הודעה אחרונה
- הודעות: 14
- להציג 29919
הודעה אחרונה
- הודעות: 6
- להציג 27068
הודעה אחרונה