לתוכן העניינים

Igi kaj iĝi

של starjelly, 19 בינואר 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 8
  • להציג 24110

הודעה אחרונה

Kiu estas la celo de adverbo inter du verboj?

של Ilmen, 4 בדצמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 39
  • להציג 73140

Boot

של Hyperboreus, 15 בינואר 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 5
  • להציג 27429

הודעה אחרונה

NigraBero

של Sahaquiel, 5 בינואר 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 13
  • להציג 30464

הודעה אחרונה

"unun"?

של pne, 8 בינואר 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 4
  • להציג 26976

הודעה אחרונה

Ĉu homo estas ĝi?

של bildo, 17 בינואר 2012

שפה: Esperanto

  • הודעות: 3
  • להציג 24472

הודעה אחרונה

J ĉirkau vokaloj

של Hyperboreus, 20 בדצמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 18
  • להציג 32970

הודעה אחרונה

La ĝusta senco de "aro"

של Ilmen, 29 בנובמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 14
  • להציג 33231

הודעה אחרונה

La Demandoj de "Hivâ" pri Esperanto...

של ultradinamika, 17 בנובמבר 2011

שפה: Esperanto

  • הודעות: 28
  • להציג 47005
לראש הדף