Al contingut

Igi kaj iĝi

de starjelly, 19 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 8
  • Visualitzacions: 24103

Darrer missatge

Kiu estas la celo de adverbo inter du verboj?

de Ilmen, 4 de desembre de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 39
  • Visualitzacions: 73128

Boot

de Hyperboreus, 15 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 27428

Darrer missatge

NigraBero

de Sahaquiel, 5 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 13
  • Visualitzacions: 30414

Darrer missatge

"unun"?

de pne, 8 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 26973

Darrer missatge

Ĉu homo estas ĝi?

de bildo, 17 de gener de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 24469

Darrer missatge

J ĉirkau vokaloj

de Hyperboreus, 20 de desembre de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 18
  • Visualitzacions: 32957

La ĝusta senco de "aro"

de Ilmen, 29 de novembre de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 14
  • Visualitzacions: 33222

La Demandoj de "Hivâ" pri Esperanto...

de ultradinamika, 17 de novembre de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 28
  • Visualitzacions: 46955
Tornar a dalt