- Missatges: 6
- Visualitzacions: 25554
Darrer missatge
Kiam uzi "-n" kaj "-j" en vortoj kiel "kiam, kiel, io, ĉiam"...
de Sueroski, 7 de març de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 25436
Darrer missatge
- Missatges: 77
- Visualitzacions: 182228
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 27865
Darrer missatge
Mi ne komprenas kial post "por ke" la verbo devas esti en imperativa formo
de omid17, 18 de febrer de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 22
- Visualitzacions: 73195
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 24605
Darrer missatge
- Missatges: 14
- Visualitzacions: 36037
Darrer missatge
- Missatges: 23
- Visualitzacions: 49108
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 26123
Darrer missatge
- Missatges: 19
- Visualitzacions: 32312
Darrer missatge