לתוכן העניינים

Navi

של Eddycgn, 6 בפברואר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 35
  • להציג 79137

הודעה אחרונה

Ni ĉiuj ni

של Talisman, 15 בפברואר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 3
  • להציג 31935

הודעה אחרונה

jen / jen estas

של crescence, 12 בפברואר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 18
  • להציג 40568

הודעה אחרונה

Demandosignoj

של zhirsch, 11 בפברואר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 5
  • להציג 35781

הודעה אחרונה

akuzativo kaj propraj nomoj

של crescence, 1 בפברואר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 24
  • להציג 61428

Admoni, riproĉi, skoldi

של Chainy, 9 בפברואר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 2
  • להציג 36504

הודעה אחרונה

Ĉu donas la vorto "Reggae" al esperanton?

של Jonnymarx, 8 בפברואר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 4
  • להציג 31573

הודעה אחרונה

traduccion

של leorott, 6 בפברואר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 2
  • להציג 30668

הודעה אחרונה

Elektanta Vortaro(j)n

של Wilfred, 3 בפברואר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 5
  • להציג 35008

הודעה אחרונה

Ĉu "dum" esprimas lokon ?

של crescence, 22 בינואר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 9
  • להציג 38882

הודעה אחרונה

לראש הדף