Til indholdet

Ĉu "vojaĝo al Kazohinio" estis eldonita stumpigita?

af Sxak, 18. jun. 2009

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 1
  • Visninger: 44258

Argumento ?

af Frankp, 16. jun. 2009

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 2
  • Visninger: 36450

Sidste meddelelse

Mi ne sukcesis traduki

af dobri, 14. jun. 2009

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 4
  • Visninger: 38218

Sidste meddelelse

Kiel oni diras...

af Leganto, 28. maj 2009

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 6
  • Visninger: 38021

Sidste meddelelse

ami / ŝati

af crescence, 10. jun. 2009

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 8
  • Visninger: 35230

Sidste meddelelse

misformata prononco en via lando

af crescence, 9. jun. 2009

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 10
  • Visninger: 42570

Sufikso -in- en verboj

af nikko, 12. jun. 2009

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 7
  • Visninger: 33886

Sidste meddelelse

per kaj -i

af bbc, 5. jun. 2009

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 12
  • Visninger: 41739

Sidste meddelelse

Ioj privortaraj ĉuoj...

af Thomas_, 7. jun. 2009

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 7
  • Visninger: 36722

Sidste meddelelse

Translation

af Magda1984, 8. jun. 2009

Sprog: Esperanto

  • Meddelelser: 3
  • Visninger: 33045

Sidste meddelelse

Tilbage til start