Al contingut

Question about a word

de njpadinha, 21 de febrer de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 19
  • Visualitzacions: 47795

Question - How do you say "children of the earth" ?

de emleen, 23 de febrer de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 34758

Plenigilaj vortoj

de wildweathel, 21 de febrer de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 38791

Kio estas la malsimileco inter "mal-", "ne-" kaj "sen-"?

de jchthys, 19 de febrer de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 11
  • Visualitzacions: 42990

Kiel traduki infinitivaj frazetoj en esperanton...

de eikored85, 12 de febrer de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 18
  • Visualitzacions: 44299

Fundamenta frazo

de Rohan, 8 de gener de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 10
  • Visualitzacions: 46225

Darrer missatge

Filmo kaj kinejo

de Dehlia, 28 de gener de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 33646

Darrer missatge

La Angla R en Esperanto

de ceigered, 22 de gener de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 14
  • Visualitzacions: 44690

Voĉdonu per la kurso de Esperanto en LiveMocha

de nunu26, 8 de febrer de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 35323

Specifa vorto en Esperanto

de jchthys, 3 de febrer de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 13
  • Visualitzacions: 46061
Tornar a dalt