- Missatges: 5
- Visualitzacions: 38456
Darrer missatge
Kio estas la malsimileco inter "mal-", "ne-" kaj "sen-"?
de jchthys, 19 de febrer de 2009
Llengua: Esperanto
- Missatges: 11
- Visualitzacions: 42636
Darrer missatge
Kiel traduki infinitivaj frazetoj en esperanton...
de eikored85, 12 de febrer de 2009
Llengua: Esperanto
- Missatges: 18
- Visualitzacions: 43846
Darrer missatge
- Missatges: 10
- Visualitzacions: 45803
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 33173
Darrer missatge
- Missatges: 14
- Visualitzacions: 44403
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 34953
Darrer missatge
- Missatges: 13
- Visualitzacions: 45562
Darrer missatge
- Missatges: 6
- Visualitzacions: 42811
Darrer missatge