mia filmeto pri tango. Ĉu vi povas ĝusti ĝin? :)
de irishpolyglot, 22 de desembre de 2008
Llengua: Esperanto
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 38413
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 38907
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 37540
Darrer missatge
- Missatges: 7
- Visualitzacions: 40329
Darrer missatge
Mi deziris paroli kun Japana-parolanto, kaj mi parolas la Angla
de Damir, 26 de novembre de 2008
Llengua: Esperanto
- Missatges: 9
- Visualitzacions: 37616
Darrer missatge
Kiel oni devas uzi la verboj transitivoj en esperanto?
de BelgoHead, 7 de desembre de 2008
Llengua: Esperanto
- Missatges: 6
- Visualitzacions: 36266
Darrer missatge
mia filmeto pri semajno en la dezerto. Ĉu vi povas ĝusti ĝin? :)
de irishpolyglot, 25 de novembre de 2008
Llengua: Esperanto
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 36681
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 35309
Darrer missatge