- پستها: 4
- نمایشها: 38477
آخرین ارسال
- پستها: 2
- نمایشها: 37600
آخرین ارسال
Mi deziris paroli kun Japana-parolanto, kaj mi parolas la Angla
از Damir, 26 نوامبر 2008
زبان: Esperanto
- پستها: 9
- نمایشها: 37660
آخرین ارسال
- پستها: 6
- نمایشها: 36316
آخرین ارسال
mia filmeto pri semajno en la dezerto. Ĉu vi povas ĝusti ĝin? :)
از irishpolyglot, 25 نوامبر 2008
زبان: Esperanto
- پستها: 5
- نمایشها: 36723
آخرین ارسال
- پستها: 3
- نمایشها: 35359
آخرین ارسال