- پستها: 3
- نمایشها: 35185
آخرین ارسال
- پستها: 25
- نمایشها: 63662
آخرین ارسال
- پستها: 39
- نمایشها: 86087
آخرین ارسال
Ĉu estas malfacilaĵo instrui la nova lingvo post la majoritato?
از sabaoth, 4 سپتامبر 2011
زبان: Esperanto
- پستها: 4
- نمایشها: 34559
آخرین ارسال
- پستها: 22
- نمایشها: 64242
آخرین ارسال
- پستها: 16
- نمایشها: 42892
آخرین ارسال
- پستها: 11
- نمایشها: 42533
آخرین ارسال
- پستها: 34
- نمایشها: 84887
آخرین ارسال
- پستها: 97
- نمایشها: 196859
آخرین ارسال