- پستها: 3
- نمایشها: 35183
آخرین ارسال
- پستها: 25
- نمایشها: 63655
آخرین ارسال
- پستها: 39
- نمایشها: 86079
آخرین ارسال
Ĉu estas malfacilaĵo instrui la nova lingvo post la majoritato?
از sabaoth, 4 سپتامبر 2011
زبان: Esperanto
- پستها: 4
- نمایشها: 34555
آخرین ارسال
- پستها: 22
- نمایشها: 64233
آخرین ارسال
- پستها: 16
- نمایشها: 42880
آخرین ارسال
- پستها: 11
- نمایشها: 42530
آخرین ارسال
- پستها: 34
- نمایشها: 84872
آخرین ارسال
- پستها: 97
- نمایشها: 196849
آخرین ارسال