- Mensagens: 1
- Cliques: 39025
Última mensagem
- Mensagens: 14
- Cliques: 50988
Última mensagem
- Mensagens: 2
- Cliques: 40826
Última mensagem
- Mensagens: 3
- Cliques: 37888
Última mensagem
- Mensagens: 3
- Cliques: 42117
Última mensagem
- Mensagens: 3
- Cliques: 40586
Última mensagem
Kiom da forumanoj oni bezonas por ŝanĝi ampolon?
de darkweasel, 9 de setembro de 2012
Idioma: Esperanto
- Mensagens: 5
- Cliques: 38908
Última mensagem
- Mensagens: 1
- Cliques: 38141
Última mensagem
- Mensagens: 10
- Cliques: 42156
Última mensagem
- Mensagens: 43
- Cliques: 133738
Última mensagem