לתוכן העניינים

【转贴】2008’ 庐山世界语论坛会议

של Flago, 16 באוקטובר 2008

שפה: 简体中文

  • הודעות: 2
  • להציג 22022

Kiel oni skribas "Mi parolas Esperanton" en la germana?

של Pupeno, 16 באוקטובר 2008

שפה: Deutsch

  • הודעות: 4
  • להציג 20753
  • הודעות: 4
  • להציג 23062

scii vs. scipovi

של jawq81, 13 באוקטובר 2008

שפה: English

  • הודעות: 10
  • להציג 20551

הודעה אחרונה

Anyone else in Tauranga, New Zealand learning Esperanto?

של Vix, 10 באוקטובר 2008

שפה: English

  • הודעות: 1
  • להציג 17864

Kriplaĵo

של sigkalis, 12 באוקטובר 2008

שפה: Esperanto

  • הודעות: 4
  • להציג 26500

הודעה אחרונה

The -ig and -iĝ suffixes

של 69UM24OSU12, 13 באוקטובר 2008

שפה: English

  • הודעות: 6
  • להציג 22603

הודעה אחרונה

[Français] Réforme orthographique de 1990

של Aleden, 26 בספטמבר 2008

שפה: Français

  • הודעות: 8
  • להציג 20689

中文討論版開張了! 請多利用!

של manlajo, 22 בנובמבר 2006

שפה: 简体中文

  • הודעות: 15
  • להציג 48296
לראש הדף