Al contingut

¿Por qué el diccionario no tiene pronunciación?

de gmolleda, 30 de juny de 2008

Llengua: Español

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 20604

Belaj vortoj en via lingvo

de piotrek92, 31 de maig de 2008

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 28
  • Visualitzacions: 56823

Nasi na Euro 2008

de piotrek92, 17 de juny de 2008

Llengua: Polski

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 21904

Darrer missatge

Cxina lingvo por fremduloj

de Ergazomai, 27 de juny de 2008

Llengua: 简体中文

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 25166

Darrer missatge

Medium format camera

de ehanson, 26 de juny de 2008

Llengua: English

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 20832

[Baza 1] Semajno 8: Lingvoj

de Junesun, 12 de juny de 2008

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 15
  • Visualitzacions: 33046

Gratuliere wegen Fussballsieg

de Iippa, 25 de juny de 2008

Llengua: Deutsch

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 21740

初學者問-ĉambro

de lowb, 24 de juny de 2008

Llengua: 简体中文

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 23667

Darrer missatge

Die deutschen politischen Parteien und Esperanto

de irikagina, 25 de juny de 2008

Llengua: Deutsch

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 19603

Gibt es Subjunktiv oder so was in der deutschen Sprache?

de Iippa, 25 de juny de 2008

Llengua: Deutsch

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 24975
Tornar a dalt