Al contingut

Palabras sin traducción

de josell, 5 de juny de 2008

Llengua: Español

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 21067

espking22

de Frankp, 9 de juny de 2008

Llengua: English

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 20836

Darrer missatge

Why 'Sendi'?

de Rohan, 17 de maig de 2008

Llengua: English

  • Missatges: 20
  • Visualitzacions: 41512

Darrer missatge

MSN?

de maxmartin, 8 de juny de 2008

Llengua: English

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 19036

Darrer missatge

Try, try, try again . . .

de piff, 7 de juny de 2008

Llengua: English

  • Missatges: 10
  • Visualitzacions: 18926

Viajn?

de Ciapy, 4 de juny de 2008

Llengua: Italiano

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 23224

Darrer missatge

¿Porque no usamos esperanto en cosas más cotidianas?

de josell, 23 de maig de 2008

Llengua: Español

  • Missatges: 13
  • Visualitzacions: 31703

La Perdita Generacio i svensk radio

de NORDULINO, 8 de maig de 2008

Llengua: Svenska

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 25829

G8

de Frankp, 4 de juny de 2008

Llengua: Português

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 24221

Darrer missatge

Esperanto nas Nações Unidas!!!

de Egmt, 26 d’abril de 2007

Llengua: Português

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 25197
Tornar a dalt