Ĉu Esperanto estas pli facila ol angla lingvo por ĉinoj?
de marco_, 3 de setembre de 2013
Llengua: 简体中文
- Missatges: 23
- Visualitzacions: 47296
Darrer missatge
- Missatges: 10
- Visualitzacions: 9208
Darrer missatge
- Missatges: 10
- Visualitzacions: 10915
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 9696
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 10720
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 9933
Darrer missatge
- Missatges: 10
- Visualitzacions: 10031
Darrer missatge
- Missatges: 82
- Visualitzacions: 49823
Darrer missatge
Ana Pana, part 6 of the story in the first sentence, why is "ol" used?
de drugulas, 8 d’abril de 2015
Llengua: English
- Missatges: 27
- Visualitzacions: 29502
Darrer missatge