ورود به محتوا
  • پست‌ها: 1
  • نمایش‌ها: 17215

Beginner Questions

از Winnipegis, 20 مهٔ 2010

زبان: English

  • پست‌ها: 38
  • نمایش‌ها: 38751

آخرین ارسال

Is Esperanto really a successful language??

از k1attack, 16 مهٔ 2010

زبان: English

  • پست‌ها: 29
  • نمایش‌ها: 46899

First Esperanto conversation

از 3rdblade, 23 مهٔ 2010

زبان: English

  • پست‌ها: 4
  • نمایش‌ها: 16629

آخرین ارسال

I need voice recordings for my tutorial software.

از blahface, 21 مهٔ 2010

زبان: English

  • پست‌ها: 6
  • نمایش‌ها: 14682

Amazon Kindle 2 as a Self-Teaching Aid

از xdzt, 22 مهٔ 2010

زبان: English

  • پست‌ها: 4
  • نمایش‌ها: 18556

آخرین ارسال

Esperanto timing

از Oŝo-Jabe, 22 مهٔ 2010

زبان: English

  • پست‌ها: 2
  • نمایش‌ها: 14961

آخرین ارسال

Saluton!

از J_W, 19 مهٔ 2010

زبان: English

  • پست‌ها: 5
  • نمایش‌ها: 15403

آخرین ارسال

[新聞] 上海世界語者汪先生來台

از LyzTyphone, 21 مهٔ 2010

زبان: 简体中文

  • پست‌ها: 1
  • نمایش‌ها: 18120

آخرین ارسال

Spork - How do you translate

از Evildela, 18 مهٔ 2010

زبان: English

  • پست‌ها: 16
  • نمایش‌ها: 23359

آخرین ارسال

بازگشت به بالا