Tästä sisältöön

Découverte d'un nouveau blog : VERDAMILIO.org

sev :lta, 30. huhtikuuta 2010

Kieli: Français

  • Viestejä: 6
  • Näyttöjä: 14791

Which is better sentence?

Francisko1 :lta, 5. toukokuuta 2010

Kieli: English

  • Viestejä: 8
  • Näyttöjä: 13475

Do spambots speak Esperanto?

3rdblade :lta, 23. huhtikuuta 2010

Kieli: English

  • Viestejä: 9
  • Näyttöjä: 15472

Verbo "eki"

Hertz :lta, 2. toukokuuta 2010

Kieli: Español

  • Viestejä: 5
  • Näyttöjä: 17904

Viimeisin viesti

Franpanta !

crescence :lta, 1. toukokuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 2
  • Näyttöjä: 14661

Viimeisin viesti

Kio vi pensas pri la Finlandia?

Alesper :lta, 25. huhtikuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 5
  • Näyttöjä: 17747

ludi

keithtx :lta, 30. huhtikuuta 2010

Kieli: English

  • Viestejä: 13
  • Näyttöjä: 18334

Viimeisin viesti

L'espéranto pour l'Europe...

jeanmartin :lta, 17. huhtikuuta 2010

Kieli: Français

  • Viestejä: 33
  • Näyttöjä: 38321

Krei konto de Esperanto en Tvitero (Twitter)

Junpe :lta, 28. huhtikuuta 2010

Kieli: Esperanto

  • Viestejä: 3
  • Näyttöjä: 17574

irregularidades, dificultades y normas de uso.

victornino :lta, 20. marraskuuta 2009

Kieli: Español

  • Viestejä: 44
  • Näyttöjä: 55026
Takaisin ylös