Al contingut

"I can dig it"

de Kojotulo, 6 d’abril de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 9
  • Visualitzacions: 16002

Darrer missatge

Kiu skribos min la letero? :-)

de atsilusimuse4, 30 de març de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 20441

Experts answer questions about constructed languages

de Lunombrulino, 8 d’abril de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 13903

Aŭ 무궁화, aŭ 개나리

de jagxi, 19 de gener de 2010

Llengua: 한국어

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 20301

peni vs. provi

de lavagulo, 4 d’abril de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 17
  • Visualitzacions: 30512

Darrer missatge

Iberia Renkontiĝo, Almagro 9-11 de abril 2010

de joseguez, 5 de març de 2010

Llengua: Español

  • Missatges: 9
  • Visualitzacions: 17677

Vote for Esperanto in American schools

de Halcyon, 23 de febrer de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 48
  • Visualitzacions: 50845

Encontro Abril 2010

de joseguez, 5 d’abril de 2010

Llengua: Português

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 16214
  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 18047

Übersetzung zum Wort Esper gesucht

de MikeDee, 29 de març de 2010

Llengua: Deutsch

  • Missatges: 12
  • Visualitzacions: 26876
Tornar a dalt