Al contingut

Do I have this right (participles)?

de blahface, 22 de gener de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 9
  • Visualitzacions: 15645

why 'c'?

de Jafiki91, 24 de gener de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 12
  • Visualitzacions: 22572

Darrer missatge

How do you pronounce the letter e?

de OnionBoy, 19 de gener de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 31
  • Visualitzacions: 44047

Cięte riposty

de magnifico94, 7 de gener de 2010

Llengua: Polski

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 23067

Darrer missatge

[Traduko] Secretary Clinton's speech on Internet freedom

de LyzTyphone, 25 de gener de 2010

Llengua: English

  • Missatges: 16
  • Visualitzacions: 27165

Beginner's Podcast?

de Purplegrant, 3 d’agost de 2009

Llengua: English

  • Missatges: 12
  • Visualitzacions: 32641

hätte

de Eddycgn, 10 de gener de 2010

Llengua: Deutsch

  • Missatges: 15
  • Visualitzacions: 22627

Darrer missatge

[Traduko] Parolo pri Interreta Libereco

de LyzTyphone, 26 de gener de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 17318

Listo por la ŝatanto de helpaj "naturaj" planlingvoj

de ceigered, 25 de gener de 2010

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 20886
Tornar a dalt