Al contingut

L'espéranto est... plus facile que l'anglais?

de el_edu, 27 de juliol de 2009

Llengua: Français

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 26205

Alguém sabe sobre a carreira de latinista?

de skeptikulo, 19 de maig de 2009

Llengua: Português

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 16928

Vocab Learning

de Abii, 17 de maig de 2009

Llengua: English

  • Missatges: 17
  • Visualitzacions: 20114

Darrer missatge

Help! Is this text right?

de ignacioredard, 27 de juliol de 2009

Llengua: English

  • Missatges: 12
  • Visualitzacions: 20811

Poll about the easiness/difficulty of Esperanto

de el_edu, 22 de juliol de 2009

Llengua: English

  • Missatges: 19
  • Visualitzacions: 25383

Seen today on the BBC

de Ironchef, 21 de juliol de 2009

Llengua: English

  • Missatges: 14
  • Visualitzacions: 18919

karaeokeo bei youtube

de qwertz, 30 de juliol de 2009

Llengua: Deutsch

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 17365

Darrer missatge

karaokeo at youtube

de qwertz, 30 de juliol de 2009

Llengua: English

  • Missatges: 1
  • Visualitzacions: 15810

Darrer missatge

conclusion de RFI

de crescence, 27 de juliol de 2009

Llengua: Français

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 17178
  • Missatges: 42
  • Visualitzacions: 54540
Tornar a dalt