目次へ

L'espéranto est... plus facile que l'anglais?

el_edu,2009年7月27日の

言語: Français

  • メッセージ: 6
  • 表示 26182

Alguém sabe sobre a carreira de latinista?

skeptikulo,2009年5月19日の

言語: Português

  • メッセージ: 3
  • 表示 16884

Vocab Learning

Abii,2009年5月17日の

言語: English

  • メッセージ: 17
  • 表示 20041

最終メッセージ

Help! Is this text right?

ignacioredard,2009年7月27日の

言語: English

  • メッセージ: 12
  • 表示 20785

Poll about the easiness/difficulty of Esperanto

el_edu,2009年7月22日の

言語: English

  • メッセージ: 19
  • 表示 25361

Seen today on the BBC

Ironchef,2009年7月21日の

言語: English

  • メッセージ: 14
  • 表示 18876

最終メッセージ

karaeokeo bei youtube

qwertz,2009年7月30日の

言語: Deutsch

  • メッセージ: 1
  • 表示 17328

最終メッセージ

karaokeo at youtube

qwertz,2009年7月30日の

言語: English

  • メッセージ: 1
  • 表示 15775

最終メッセージ

conclusion de RFI

crescence,2009年7月27日の

言語: Français

  • メッセージ: 4
  • 表示 17114

最終メッセージ

  • メッセージ: 42
  • 表示 54431
先頭にもどる