Kion devus fari la povohavaj homoj por savi la mondon?
de Paquillo, 17 de febrer de 2012
Llengua: Esperanto
- Missatges: 25
- Visualitzacions: 54232
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 24245
Darrer missatge
- Missatges: 14
- Visualitzacions: 30378
Darrer missatge
- Missatges: 16
- Visualitzacions: 31663
Darrer missatge
- Missatges: 7
- Visualitzacions: 24846
Darrer missatge
Kiuj filozofoj, profetoj, guruoj, ktp , povus esti utilaj au vere helpaj por homoj?
de Paquillo, 10 de febrer de 2012
Llengua: Esperanto
- Missatges: 15
- Visualitzacions: 35137
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 23062
Darrer missatge
- Missatges: 7
- Visualitzacions: 23943
Darrer missatge
- Missatges: 26
- Visualitzacions: 53895
Darrer missatge
- Missatges: 7
- Visualitzacions: 23904
Darrer missatge