Al contingut

Kion devus fari la povohavaj homoj por savi la mondon?

de Paquillo, 17 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 25
  • Visualitzacions: 54232

Nur kiel kuriozaĵo; mi jam estas dormema

de unpensador, 19 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 24245

ĉu la statistikoj de vikipedio estas falsaj??

de Paquillo, 15 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 14
  • Visualitzacions: 30378

Dana kaj Norvega

de Desit1, 13 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 16
  • Visualitzacions: 31663

Darrer missatge

Bonega retradio

de Juippi, 10 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 24846

Darrer missatge

  • Missatges: 15
  • Visualitzacions: 35137

Ĉu mojosa?

de Desmut, 16 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 23062

Darrer missatge

Libereco je diro

de Keyman, 15 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 23943

Darrer missatge

Kion vi opinias pri edziĝo inter samseksuloj?

de omid17, 14 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 26
  • Visualitzacions: 53895

Eksterteranoj trovitaj finfine!

de Desit1, 14 de febrer de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 23904
Tornar a dalt