- Missatges: 6
- Visualitzacions: 25487
Darrer missatge
Demando al iu ajn je alta nivelo de Esperanto (prefere se li ankaŭ konas la hispanan).
de unpensador, 5 de març de 2012
Llengua: Esperanto
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 24197
Darrer missatge
- Missatges: 10
- Visualitzacions: 30906
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 22907
Darrer missatge
- Missatges: 32
- Visualitzacions: 64106
Darrer missatge
- Missatges: 6
- Visualitzacions: 26694
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 25491
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 24289
Darrer missatge
- Missatges: 21
- Visualitzacions: 45575
Darrer missatge
- Missatges: 17
- Visualitzacions: 33373
Darrer missatge