- Messaggi: 6
- Visualizzazioni: 25487
Ultimo messaggio
Demando al iu ajn je alta nivelo de Esperanto (prefere se li ankaŭ konas la hispanan).
di unpensador, 05 marzo 2012
Lingua: Esperanto
- Messaggi: 5
- Visualizzazioni: 24197
Ultimo messaggio
- Messaggi: 10
- Visualizzazioni: 30906
Ultimo messaggio
- Messaggi: 2
- Visualizzazioni: 22907
Ultimo messaggio
- Messaggi: 32
- Visualizzazioni: 64106
Ultimo messaggio
- Messaggi: 6
- Visualizzazioni: 26694
Ultimo messaggio
- Messaggi: 4
- Visualizzazioni: 25491
Ultimo messaggio
- Messaggi: 3
- Visualizzazioni: 24289
Ultimo messaggio
- Messaggi: 21
- Visualizzazioni: 45575
Ultimo messaggio
- Messaggi: 17
- Visualizzazioni: 33373
Ultimo messaggio