- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 25490
Viimeisin viesti
Demando al iu ajn je alta nivelo de Esperanto (prefere se li ankaŭ konas la hispanan).
unpensador :lta, 5. maaliskuuta 2012
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 24210
Viimeisin viesti
- Viestejä: 10
- Näyttöjä: 30931
Viimeisin viesti
- Viestejä: 2
- Näyttöjä: 22929
Viimeisin viesti
- Viestejä: 32
- Näyttöjä: 64143
Viimeisin viesti
- Viestejä: 6
- Näyttöjä: 26744
Viimeisin viesti
- Viestejä: 4
- Näyttöjä: 25530
Viimeisin viesti
- Viestejä: 3
- Näyttöjä: 24318
Viimeisin viesti
- Viestejä: 21
- Näyttöjä: 45606
Viimeisin viesti
- Viestejä: 17
- Näyttöjä: 33415
Viimeisin viesti