- Messages : 6
- Vues : 25602
Derniers messages
Demando al iu ajn je alta nivelo de Esperanto (prefere se li ankaŭ konas la hispanan).
de unpensador, 5 mars 2012
Langue: Esperanto
- Messages : 5
- Vues : 24251
Derniers messages
- Messages : 10
- Vues : 30942
Derniers messages
- Messages : 2
- Vues : 22974
Derniers messages
- Messages : 32
- Vues : 64283
Derniers messages
- Messages : 6
- Vues : 26760
Derniers messages
- Messages : 4
- Vues : 25596
Derniers messages
- Messages : 3
- Vues : 24337
Derniers messages
- Messages : 21
- Vues : 45646
Derniers messages
- Messages : 17
- Vues : 33477
Derniers messages