- Messages : 20
- Vues : 40246
Derniers messages
- Messages : 17
- Vues : 33058
Derniers messages
- Messages : 17
- Vues : 33559
Derniers messages
Ĉu Esperanto estas reprezentanto de la tuta planlingva movado aŭ nur de si mem?
de Paquillo, 11 mars 2012
Langue: Esperanto
- Messages : 43
- Vues : 89501
Derniers messages
- Messages : 72
- Vues : 116578
Derniers messages
- Messages : 15
- Vues : 33749
Derniers messages
- Messages : 17
- Vues : 32079
Derniers messages
- Messages : 2
- Vues : 23840
Derniers messages
- Messages : 5
- Vues : 24676
Derniers messages