- Missatges: 20
- Visualitzacions: 40247
Darrer missatge
Rasismo, hipokritismo de "internaciaj" amasinformiloj
de Demian, 21 de març de 2012
Llengua: Esperanto
- Missatges: 17
- Visualitzacions: 33059
Darrer missatge
- Missatges: 17
- Visualitzacions: 33559
Darrer missatge
Ĉu Esperanto estas reprezentanto de la tuta planlingva movado aŭ nur de si mem?
de Paquillo, 11 de març de 2012
Llengua: Esperanto
- Missatges: 43
- Visualitzacions: 89502
Darrer missatge
- Missatges: 72
- Visualitzacions: 116578
Darrer missatge
- Missatges: 24
- Visualitzacions: 55065
Darrer missatge
- Missatges: 15
- Visualitzacions: 33750
Darrer missatge
- Missatges: 17
- Visualitzacions: 32079
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 23840
Darrer missatge
- Missatges: 5
- Visualitzacions: 24676
Darrer missatge