- Viestejä: 20
- Näyttöjä: 40274
Viimeisin viesti
Rasismo, hipokritismo de "internaciaj" amasinformiloj
Demian :lta, 21. maaliskuuta 2012
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 17
- Näyttöjä: 33079
Viimeisin viesti
Kio vi pensas pri tio? Poste eble mi opinias.
unpensador :lta, 16. maaliskuuta 2012
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 17
- Näyttöjä: 33566
Viimeisin viesti
Ĉu Esperanto estas reprezentanto de la tuta planlingva movado aŭ nur de si mem?
Paquillo :lta, 11. maaliskuuta 2012
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 43
- Näyttöjä: 89515
Viimeisin viesti
- Viestejä: 72
- Näyttöjä: 116615
Viimeisin viesti
- Viestejä: 24
- Näyttöjä: 55071
Viimeisin viesti
- Viestejä: 15
- Näyttöjä: 33767
Viimeisin viesti
- Viestejä: 17
- Näyttöjä: 32086
Viimeisin viesti
- Viestejä: 2
- Näyttöjä: 23843
Viimeisin viesti
- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 24699
Viimeisin viesti