- Viestejä: 20
- Näyttöjä: 40277
Viimeisin viesti
Rasismo, hipokritismo de "internaciaj" amasinformiloj
Demian :lta, 21. maaliskuuta 2012
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 17
- Näyttöjä: 33083
Viimeisin viesti
Kio vi pensas pri tio? Poste eble mi opinias.
unpensador :lta, 16. maaliskuuta 2012
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 17
- Näyttöjä: 33567
Viimeisin viesti
Ĉu Esperanto estas reprezentanto de la tuta planlingva movado aŭ nur de si mem?
Paquillo :lta, 11. maaliskuuta 2012
Kieli: Esperanto
- Viestejä: 43
- Näyttöjä: 89520
Viimeisin viesti
- Viestejä: 72
- Näyttöjä: 116623
Viimeisin viesti
- Viestejä: 24
- Näyttöjä: 55074
Viimeisin viesti
- Viestejä: 15
- Näyttöjä: 33769
Viimeisin viesti
- Viestejä: 17
- Näyttöjä: 32087
Viimeisin viesti
- Viestejä: 2
- Näyttöjä: 23844
Viimeisin viesti
- Viestejä: 5
- Näyttöjä: 24708
Viimeisin viesti