- Messaggi: 20
- Visualizzazioni: 40252
Ultimo messaggio
- Messaggi: 17
- Visualizzazioni: 33062
Ultimo messaggio
- Messaggi: 17
- Visualizzazioni: 33563
Ultimo messaggio
Ĉu Esperanto estas reprezentanto de la tuta planlingva movado aŭ nur de si mem?
di Paquillo, 11 marzo 2012
Lingua: Esperanto
- Messaggi: 43
- Visualizzazioni: 89508
Ultimo messaggio
- Messaggi: 72
- Visualizzazioni: 116586
Ultimo messaggio
- Messaggi: 24
- Visualizzazioni: 55065
Ultimo messaggio
- Messaggi: 15
- Visualizzazioni: 33756
Ultimo messaggio
- Messaggi: 17
- Visualizzazioni: 32079
Ultimo messaggio
- Messaggi: 2
- Visualizzazioni: 23840
Ultimo messaggio
- Messaggi: 5
- Visualizzazioni: 24676
Ultimo messaggio