- المشاركات: 17
- عدد المشاهدات: 33065
آخر مشاركة
- المشاركات: 17
- عدد المشاهدات: 33563
آخر مشاركة
Ĉu Esperanto estas reprezentanto de la tuta planlingva movado aŭ nur de si mem?
من Paquillo, 11 مارس، 2012
لغة: Esperanto
- المشاركات: 43
- عدد المشاهدات: 89510
آخر مشاركة
- المشاركات: 72
- عدد المشاهدات: 116589
آخر مشاركة
- المشاركات: 15
- عدد المشاهدات: 33759
آخر مشاركة
- المشاركات: 17
- عدد المشاهدات: 32079
آخر مشاركة
- المشاركات: 2
- عدد المشاهدات: 23840
آخر مشاركة
- المشاركات: 5
- عدد المشاهدات: 24677
آخر مشاركة