- المشاركات: 17
- عدد المشاهدات: 33078
آخر مشاركة
- المشاركات: 17
- عدد المشاهدات: 33564
آخر مشاركة
Ĉu Esperanto estas reprezentanto de la tuta planlingva movado aŭ nur de si mem?
من Paquillo, 11 مارس، 2012
لغة: Esperanto
- المشاركات: 43
- عدد المشاهدات: 89511
آخر مشاركة
- المشاركات: 72
- عدد المشاهدات: 116602
آخر مشاركة
- المشاركات: 15
- عدد المشاهدات: 33763
آخر مشاركة
- المشاركات: 17
- عدد المشاهدات: 32085
آخر مشاركة
- المشاركات: 2
- عدد المشاهدات: 23842
آخر مشاركة
- المشاركات: 5
- عدد المشاهدات: 24691
آخر مشاركة