- پستها: 17
- نمایشها: 33062
آخرین ارسال
- پستها: 17
- نمایشها: 33563
آخرین ارسال
Ĉu Esperanto estas reprezentanto de la tuta planlingva movado aŭ nur de si mem?
از Paquillo, 11 مارس 2012
زبان: Esperanto
- پستها: 43
- نمایشها: 89509
آخرین ارسال
- پستها: 72
- نمایشها: 116586
آخرین ارسال
- پستها: 17
- نمایشها: 32079
آخرین ارسال
- پستها: 5
- نمایشها: 24676
آخرین ارسال