ورود به محتوا

Iomete da infanaĝoj estas bonaj por la sano.

از unpensador, 4 مارس 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 6
  • نمایش‌ها: 25489
  • پست‌ها: 5
  • نمایش‌ها: 24204

Ĉu estas "Google Translate" bona novaĵo?

از eddyh, 2 مارس 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 10
  • نمایش‌ها: 30921

2.500 vortoj iĝos 25.000?

از Jorn644, 3 مارس 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 2
  • نمایش‌ها: 22914

آخرین ارسال

Nacia himno

از Junpe, 26 فوریهٔ 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 32
  • نمایش‌ها: 64120

آخرین ارسال

Google Translate uzan ankaŭ esperanton

از cellus, 25 فوریهٔ 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 6
  • نمایش‌ها: 26731

Bon tagmezon

از unpensador, 1 مارس 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 4
  • نمایش‌ها: 25507

آخرین ارسال

Traktaĵo pri "La Ringesrto" de J. R. R. Tolkien

از palaman, 25 فوریهٔ 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 3
  • نمایش‌ها: 24308

Civila religio

از BenjamenoPoeto, 25 فوریهٔ 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 21
  • نمایش‌ها: 45588

آخرین ارسال

pri "New Deal"

از Altebrilas, 21 فوریهٔ 2012

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 17
  • نمایش‌ها: 33393

آخرین ارسال

بازگشت به بالا