- پستها: 6
- نمایشها: 25487
آخرین ارسال
Demando al iu ajn je alta nivelo de Esperanto (prefere se li ankaŭ konas la hispanan).
از unpensador, 5 مارس 2012
زبان: Esperanto
- پستها: 5
- نمایشها: 24199
آخرین ارسال
- پستها: 10
- نمایشها: 30911
آخرین ارسال
- پستها: 2
- نمایشها: 22907
آخرین ارسال
- پستها: 6
- نمایشها: 26705
آخرین ارسال
- پستها: 3
- نمایشها: 24297
آخرین ارسال
- پستها: 21
- نمایشها: 45580
آخرین ارسال