- Missatges: 1
- Visualitzacions: 22661
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 23274
Darrer missatge
- Missatges: 9
- Visualitzacions: 29413
Darrer missatge
- Missatges: 30
- Visualitzacions: 75376
Darrer missatge
Ĉu organiza, esperantlingva agado (mal-)helpas disvastigi Eo-n?
de qwertz, 17 de desembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 30387
Darrer missatge
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 22571
Darrer missatge
Kion ci pensas pri dedukti laŭ la kunteksto?
de Francisko1, 9 de desembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 57
- Visualitzacions: 123094
Darrer missatge
- Missatges: 67
- Visualitzacions: 107319
Darrer missatge
- Missatges: 33
- Visualitzacions: 65355
Darrer missatge
- Missatges: 33
- Visualitzacions: 71177
Darrer missatge