- Missatges: 23
- Visualitzacions: 47382
Darrer missatge
- Missatges: 39
- Visualitzacions: 64034
Darrer missatge
- Missatges: 84
- Visualitzacions: 141708
Darrer missatge
Preparante la Betleĥemojn en Motrilo kaj en Granadaa ĉefurbo:
de unpensador, 17 de desembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 26315
Darrer missatge
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 27629
Darrer missatge
- Missatges: 17
- Visualitzacions: 37643
Darrer missatge
Kial "ci" estas tre tre malofta kaj ne vere uzinda
de bildo, 8 de desembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 100
- Visualitzacions: 195652
Darrer missatge
JAJAJAJA! (elparalu HAHAHAHA!). Kia amuza afero, Esperantistoj batalantaj contraŭ aliaj lingvoj!
de unpensador, 11 de desembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 9
- Visualitzacions: 27144
Darrer missatge
- Missatges: 7
- Visualitzacions: 28262
Darrer missatge
Malgraŭ la mizeron kaj ruinon produktitaj de la socialistaj plurmilionuloj ŝtelistoj
de unpensador, 19 de novembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 26480
Darrer missatge