Al contingut

Interretaj troloj

de Desmut, 27 de novembre de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 17
  • Visualitzacions: 42380

Kial akuzativo estas konsiderata ofte malbonaĵo en E-o?

de Francisko1, 19 de novembre de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 67
  • Visualitzacions: 124498

Marmajto?

de cFlat7, 29 de novembre de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 25263

Darrer missatge

Ĉu vi uzas aŭ jam uzis ian drogon?

de flipe, 29 de novembre de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 18
  • Visualitzacions: 41226

Malbeno de Esperantujo

de qwertz, 23 d’agost de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 13
  • Visualitzacions: 35326

Darrer missatge

Kia surprizo! Esperanto en Granado!

de unpensador, 4 de desembre de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 24217

Denaskuloj

de Altebrilas, 2 de novembre de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 28
  • Visualitzacions: 53859

Darrer missatge

Ĉu lingvoj kreas kaj difinas naciojn?

de BrunoBram, 7 de juliol de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 17
  • Visualitzacions: 30232

Defendantoj de aliaj lingvoj rilate al etaj ŝanĝoj en E-o

de Francisko1, 19 de novembre de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 11
  • Visualitzacions: 39130

Esperanto en vivresumo

de davzog, 27 de novembre de 2011

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 10
  • Visualitzacions: 27562
Tornar a dalt