- Missatges: 4
- Visualitzacions: 33094
Darrer missatge
Esperante ricevi respondon de ŝi, li inole skribas la leteron.
de sev, 3 de novembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 12
- Visualitzacions: 35345
Darrer missatge
Al iu ajn kiu malamas mian Sinjoron Jesuon Kriston, kaj la Amon, kaj la Pacon ktp
de unpensador, 7 de novembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 25529
Darrer missatge
- Missatges: 21
- Visualitzacions: 52957
Darrer missatge
Pro la Unueco. la Paco kaj la tuthomara Amo ktp
de unpensador, 6 de novembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 9
- Visualitzacions: 28102
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 25109
Darrer missatge
KIAL Esperanto ne atingis rapidan kaj grandiozan sukceson?
de Solulo, 17 de setembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 46
- Visualitzacions: 89056
Darrer missatge
Mi tre ŝatis ĉi tiun parton kiu memoras min de la latina "ablativo absoluto".
de unpensador, 4 de novembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 28999
Darrer missatge
Ĉu vi kredas ke "Irano estas malbona kaj Israelo bona"?
de flipe, 2 de novembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 6
- Visualitzacions: 27903
Darrer missatge
La Urbodomo de Granado kreas departementon en la Loka Polico centrita en la turismo
de unpensador, 3 de novembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 25452
Darrer missatge