La kancero de la Esperanto estas la Idealismo aŭ kabeísmo.
de unpensador, 9 de novembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 26523
Darrer missatge
- Missatges: 4
- Visualitzacions: 33157
Darrer missatge
Esperante ricevi respondon de ŝi, li inole skribas la leteron.
de sev, 3 de novembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 12
- Visualitzacions: 35377
Darrer missatge
Al iu ajn kiu malamas mian Sinjoron Jesuon Kriston, kaj la Amon, kaj la Pacon ktp
de unpensador, 7 de novembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 1
- Visualitzacions: 25584
Darrer missatge
- Missatges: 21
- Visualitzacions: 53061
Darrer missatge
Pro la Unueco. la Paco kaj la tuthomara Amo ktp
de unpensador, 6 de novembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 9
- Visualitzacions: 28207
Darrer missatge
- Missatges: 3
- Visualitzacions: 25171
Darrer missatge
KIAL Esperanto ne atingis rapidan kaj grandiozan sukceson?
de Solulo, 17 de setembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 46
- Visualitzacions: 89137
Darrer missatge
Mi tre ŝatis ĉi tiun parton kiu memoras min de la latina "ablativo absoluto".
de unpensador, 4 de novembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 2
- Visualitzacions: 29055
Darrer missatge
Ĉu vi kredas ke "Irano estas malbona kaj Israelo bona"?
de flipe, 2 de novembre de 2011
Llengua: Esperanto
- Missatges: 6
- Visualitzacions: 27954
Darrer missatge