לתוכן העניינים

Mi volas Katalunio sendependa

של kingkat, 10 בדצמבר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 32
  • להציג 77924

הודעה אחרונה

Kian muzikon mi ŝatas?

של Kelso, 20 בפברואר 2005

שפה: Esperanto

  • הודעות: 66
  • להציג 190354

הודעה אחרונה

Kion vi opinias pri la metodo Assimil?

של kingkat, 7 בדצמבר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 13
  • להציג 38345

Konsiloj pri altnivela esperanto-lernado?

של warcana, 9 בדצמבר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 4
  • להציג 31638

Eŭropo, la enmigrintoj, kaj la d[ekstrema]j partioj

של patrik, 5 בדצמבר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 7
  • להציג 31436

Video en Esperanto pri la Atestantoj de Jehovo

של kingkat, 6 בדצמבר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 14
  • להציג 38365

Devus Ni Antaŭenpuŝos Esperanton Simila al Latina?

של Lamesu, 8 בדצמבר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 7
  • להציג 30723

Kion vi opinias pri Vikilikso?

של Eddycgn, 28 בנובמבר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 38
  • להציג 79908

Negro ?

של alonsososo, 4 בדצמבר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 22
  • להציג 56091

הודעה אחרונה

Bildoj de mia lando: Katalunio

של kingkat, 6 בדצמבר 2010

שפה: Esperanto

  • הודעות: 5
  • להציג 26182

הודעה אחרונה

לראש הדף