Ir ao conteúdo

Kion vi opinias pri la metodo Assimil?

de kingkat, 7 de dezembro de 2010

Idioma: Esperanto

  • Mensagens: 13
  • Cliques: 38333

Konsiloj pri altnivela esperanto-lernado?

de warcana, 9 de dezembro de 2010

Idioma: Esperanto

  • Mensagens: 4
  • Cliques: 31618

Eŭropo, la enmigrintoj, kaj la d[ekstrema]j partioj

de patrik, 5 de dezembro de 2010

Idioma: Esperanto

  • Mensagens: 7
  • Cliques: 31420

Video en Esperanto pri la Atestantoj de Jehovo

de kingkat, 6 de dezembro de 2010

Idioma: Esperanto

  • Mensagens: 14
  • Cliques: 38352

Devus Ni Antaŭenpuŝos Esperanton Simila al Latina?

de Lamesu, 8 de dezembro de 2010

Idioma: Esperanto

  • Mensagens: 7
  • Cliques: 30703

Kion vi opinias pri Vikilikso?

de Eddycgn, 28 de novembro de 2010

Idioma: Esperanto

  • Mensagens: 38
  • Cliques: 79881

Negro ?

de alonsososo, 4 de dezembro de 2010

Idioma: Esperanto

  • Mensagens: 22
  • Cliques: 56018

Última mensagem

Bildoj de mia lando: Katalunio

de kingkat, 6 de dezembro de 2010

Idioma: Esperanto

  • Mensagens: 5
  • Cliques: 26171

Vivu la Revolucio! (video)

de kingkat, 6 de dezembro de 2010

Idioma: Esperanto

  • Mensagens: 1
  • Cliques: 28926

Kiuj estas la plej amikaj lando kaj urbo por Espistoj?

de greenmanwitch, 31 de outubro de 2010

Idioma: Esperanto

  • Mensagens: 20
  • Cliques: 40122
De volta à parte superior