ورود به محتوا

Kiu operaciumo vi uzas pli ofte?

از Zeme, 1 سپتامبر 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 48
  • نمایش‌ها: 122721

Ĝoja Kristnasko 2009

از Frankouche, 24 دسامبر 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 11
  • نمایش‌ها: 41622

آخرین ارسال

Ĉu la klimata kontrakto kontentigas?

از Iippa, 19 دسامبر 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 33
  • نمایش‌ها: 80831

la homo plej admiratas

از crescence, 6 مهٔ 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 31
  • نمایش‌ها: 83398

آخرین ارسال

Taŭrobatalo

از Eddycgn, 17 دسامبر 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 19
  • نمایش‌ها: 50419

آخرین ارسال

Pri kio diskuti?

از Eddycgn, 6 دسامبر 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 11
  • نمایش‌ها: 49594

آخرین ارسال

kolektaro

از gobois, 15 نوامبر 2004

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 9
  • نمایش‌ها: 41151

آخرین ارسال

Kiu estas vi?

از magnifico94, 5 دسامبر 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 15
  • نمایش‌ها: 52470

آخرین ارسال

Croissant: kia traduko plaĉas al vi?

از Miland, 3 دسامبر 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 12
  • نمایش‌ها: 54280

Favore al aŭ opone al la eutanasia?

از knabo22, 2 دسامبر 2009

زبان: Esperanto

  • پست‌ها: 6
  • نمایش‌ها: 33743
بازگشت به بالا