- הודעות: 3
- להציג 23278
הודעה אחרונה
- הודעות: 3
- להציג 27265
הודעה אחרונה
- הודעות: 6
- להציג 24593
הודעה אחרונה
- הודעות: 3
- להציג 27304
הודעה אחרונה
- הודעות: 2
- להציג 23412
הודעה אחרונה
- הודעות: 4
- להציג 23835
הודעה אחרונה
"Li faris en ĝin novan truon". Kial oni uzu la N-finaĵon kun "ĝin"?
של yyaann, 25 בפברואר 2013
שפה: Esperanto
- הודעות: 31
- להציג 61029
הודעה אחרונה