Al contingut

Traduko el la angla

de Interretano, 26 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 23253

Kristnasko

de myris, 24 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 11
  • Visualitzacions: 31476

Darrer missatge

Kial estas kialo kialo kaj ne tialo?

de hulten, 7 de juny de 2009

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 24146

Mi serĉas korespondantojn

de MoutOp, 17 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 23164

Vorto por "Sasquatch"?

de starjelly, 22 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 3
  • Visualitzacions: 23235

ĉu vi audis "SteamBox"

de Talisman, 22 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 2
  • Visualitzacions: 30067

Dirmanieroj? Esprimmanieroj?

de efilzeo, 19 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 10
  • Visualitzacions: 25378
  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 24924

Ĉu ĉi tio estas ĝusta?

de Aaron94, 21 de desembre de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 12
  • Visualitzacions: 31522

Bonvole klarigu la signifon de la vorto "ŝatus".

de Blanka Meduzo, 10 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 27613
Tornar a dalt