目次へ

Traduko el la angla

Interretano,2013年1月26日の

言語: Esperanto

  • メッセージ: 4
  • 表示 23251

最終メッセージ

Kristnasko

myris,2013年1月24日の

言語: Esperanto

  • メッセージ: 11
  • 表示 31475

最終メッセージ

Kial estas kialo kialo kaj ne tialo?

hulten,2009年6月7日の

言語: Esperanto

  • メッセージ: 7
  • 表示 24140

Mi serĉas korespondantojn

MoutOp,2013年1月17日の

言語: Esperanto

  • メッセージ: 2
  • 表示 23161

最終メッセージ

Vorto por "Sasquatch"?

starjelly,2013年1月22日の

言語: Esperanto

  • メッセージ: 3
  • 表示 23234

最終メッセージ

ĉu vi audis "SteamBox"

Talisman,2013年1月22日の

言語: Esperanto

  • メッセージ: 2
  • 表示 30067

最終メッセージ

Dirmanieroj? Esprimmanieroj?

efilzeo,2013年1月19日の

言語: Esperanto

  • メッセージ: 10
  • 表示 25377

Ĉu ĉi tio estas ĝusta?

Aaron94,2012年12月21日の

言語: Esperanto

  • メッセージ: 12
  • 表示 31522
  • メッセージ: 6
  • 表示 27611
先頭にもどる