Al contingut

Ĉu ĉi tio estas ĝusta?

de Aaron94, 21 de desembre de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 12
  • Visualitzacions: 31689

Bonvole klarigu la signifon de la vorto "ŝatus".

de Blanka Meduzo, 10 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 6
  • Visualitzacions: 27684

"aliĝilo"

de Altebrilas, 12 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 22802

Darrer missatge

Kiel vi komprenus

de sudanglo, 10 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 11
  • Visualitzacions: 30272

Uzi ĉapelitajn literojn en iPhone

de Kurawiri, 6 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 26716

Prepozicioj

de edu500ac, 21 de desembre de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 5
  • Visualitzacions: 25527

Darrer missatge

Eta komento

de Demian, 25 de desembre de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 26384

Darrer missatge

far/i, far/at/a, far/at/i

de Blanka Meduzo, 4 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 10
  • Visualitzacions: 25233

"fine" kaj "finfine", "foje" kaj "fojfoe" ktp.

de edoardo, 29 de desembre de 2012

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 7
  • Visualitzacions: 25236

Kia diferenco estas inter "bonege" kaj "tre bone"?

de Andreo Jankovskij, 2 de gener de 2013

Llengua: Esperanto

  • Missatges: 4
  • Visualitzacions: 24994
Tornar a dalt